onsdag 23 mars 2011

Sleazy

Är lite kluven och konfunderad. Det är inte meningen att hänga ut någon, det är inte meningen att någon ska känna sig sårad eller liknande. Det har gått så lång tid att det inte borde spela någon roll. Var går egentligen gränsen? Det här är min blogg, jag skriver vad jag tänker och vad jag tycker. Det kan kanske göras lite smidigare, men jag tycker mig ändå inte behöva begränsa när jag skriver av mig så länge inga namn förekommer, så länge det inte är allt för nedlåtande, och sålänge det handlar om sanning. Det låter lite kryptiskt, men, blir lite konfunderad.
  Äsch, fuck it. Får fundera vidare på det här.

Rubriken: Ke$ha - Sleazy

3 kommentarer:

  1. Du har väl inte hängt ut någon med namn heller... sedan att några vet vem du menar kan ju inte vi rå för. En gris är ju alltid en gris oavsett :P

    SvaraRadera
  2. Vi har yttrandefrihet i Sverige :D

    SvaraRadera
  3. Du skriver precis vadfan du vill. Förnamn borde man få skriva också, det kan ju handla om vem som helst liksom. Och tar folk åt sig så är det ju deras problem! Håller på dig :D Blogg är ju till för att man ska kunna skriva av sig.

    SvaraRadera