torsdag 17 mars 2011

M-16

25 år , så lång tid tog det att skaffa en tatuering. Jag har velat tatuera mig med varierande grad av seriositet sedan 15 års ålder, men det har inte blivit av. Nu är det iallafall gjort, och jag är väldigt nöjd. Bild kommer upp imorgon. Det var en ganska konstigt känsla. Kan inte förstå de som säger att det är så härligt, eller att det är skönt. Det gjorde lite ont, punkt. Kunde koppla bort det lätt, men det var ingenting jag njöt utav. Slutresultatet blev dock sjukt nice. Krille på Nu Eller Aldrig var jävligt fräsig på det han gjorde. Satt och tittade på hur bilden växte fram, med skuggningarna och den röda färgen. Spännande hantverk. Satt och försökte minnas exakt vad som händer när man tatuerar sig, men mindes inte så noga. Det bubblade lite blod från vissa ställen. Fräsigt.
   Har kört en tvätt, burit iväg fem sopsäckar med reklam (måste sätta upp en "EJ REKLAM TACK" snarast) och slängt alla mina tomflaskor. Ska snart ned och köra igång tumlaren, och efter det åker all min pant. Städa städa, greja greja.

Rubriken: Sodom - M-16

1 kommentar:

  1. 25 år är en bra ålder för sin första tatuering!! =) Jag väntade också så "länge". Jag beskriver tatueringskänslan som en irriterande känsla som man vill ska försvinna. =) Men det är najs!

    SvaraRadera