onsdag 23 mars 2011

My name is Beethoven, motherfucker

På grund av the Original Hästkatt så är jag helt insnöad på Epic Rap Battles of History. Damn him! Det värsta kliandet verkar ha lugnat sig, smörjer någon gång per dag och tvättar tre gånger per dag. Svårt att veta vilka tips man ska ta.
  Ingenting nytt under solen, ingenting nytt alls. Hamnade lite på sparlåga nu ett tag verkar det som. Vi repade lite idag och började på en låt jag skrivit vid namn Garden, men det måste till ett stick. Ska antagligen köpa en midiklaviatur på lördag, blir en resa in med Hästkatten för att kolla på Musikbörsen, Jam, och sen en måltid på Subway.
   Helgens jobb var riktigt jobbig. Dygnade mellan lördag och söndag för att se på UFC, men se på fan, det fungerade inte. Blev lite smått sur. Skickade dock mail och blev krediterad på direkten, så det gjorde mig nöjd. Däremot så blir jag snart av med mitt internet då Hyresbostäder verkar ha sagt upp avtalet med Com Hem, och jag har ännu inte fått någon converter installerad. Det kommer nog att bli lite småtråkigt, men har ett surfpaket på mobilen att falla tillbaka på om det krisar. Vi avslutar med klippet som givit upphov till rubriken:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar