lördag 19 mars 2011

Honey, you got real ugly

Igår träffade jag på mitt ex tuffa låtsasfar, hon hade tydligen skadat foten. Tråkigt för henne. Kom att tänka på vad roligt det är egentligen. Jag kallar henne grisen, för att hon var lite grisig där i slutet, och varje gång jag säger det så säger folk att det passar. Fick reda på av några jobbarkompisar att hon måste vara den fulaste tjejen de någonsin sett. Wierd, jag minns ingenting bra med henne, vilket det såklart fanns. Det dåliga har dödat det bra. Det spelar ju ingen större roll nu, men det är synd att två år av mitt liv ligger i smutsen och skräpar.
   Däremot så är jag helt kär i min arm, och planerar min nästa tatuering. Vill fylla ena benet med en post-apokalyptiskt värld som bebos av zombiefierade My Little Ponies. Måste skicka ett mail till Buzzstop 28 fort och effektivt för att se om det kan realiseras där.


Rubriken: Ash Williams - Army of Darkness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar