onsdag 9 mars 2011

Hunger

En låt från min och CB's gemensamma playlist, riktigt skön faktiskt.
  Här händer det i princip ingenting, kommit in i en fin lunk. Gå till jobbet, jobba, gå hem, spela spel, sova, rinse and repeat. Mycket tankar kring spelningen, går igenom scenarion i huvudet hela tiden. Visualiserar hur jag står, sjunger, rör mig, pratar, allt. När vi väl är där så kommer det inte att bli så alls, men det hjälper mig att fokusera. Fem biljetter är sålda och betalda, och fler är på ingång. Trummis-Olle har varit duktig och sålt sina, finfint. Räknade till att tolv bör vara sålda snart iallafall, har femton totalt. Skickade ut ett massmail på jobbet igår, kommer att bli hatad, men vad har vi att förlora egentligen?
  Nu har jag varit jävligt maskulin och målat naglarna också. För övrigt så har jag klarat ut både Bioshock och Bioshock 2. Ruskigt bra spel, älskar atmosfären och storyn. Sen att man får ge sig på genmodifierade galningar med en fet borr är ett stort plus.

Rubriken: Amaranthe - Hunger

1 kommentar:

  1. Ja fy fan vilken playlist vi har! Låten är riktigt grym, och svenskar är de också så man kanske kan se de snart=)

    SvaraRadera