söndag 6 november 2011

Lobotomy

Ibland vore det bara skönt att bli lobotomerad. Men bara ibland.

Ligger här med en katt på bröstet, har officielt blivit en kattmöbel. Det tar cirka tre sekunder i snitt från det att jag lägger mig ned tills dess att katten krupit upp. Tramp tramp, spinna spinna, sen kasta sig handlöst. Helst så att ansiktet täcks så att det inte går att andas.

In other news så har inte speciellt mycket hänt sen sist. Bråkar på lite forum, läser på lite bloggar, funderar på diverse saker. Plugga-tankarna har legat på is ett tag men har kommit upp till ytan igen. Skaffat flera appar till mobilen som simulerar olika delar från högskoleprovet (främst ord-delen som jag behöver träna minst på). Har försökt mig på lite matte från gamla prov men det sitter fan inte alls. Måste leta reda på boken som lånats. Sista anmälningsdagen är 15 februari, tjata på mig för bövelen!

Btw, hur många klarar den här på rak arm?

Exempel

Kvantitet I: 8/9 + 1/81
Kvantitet II: 1 − 1/27
Vilken är minst?
Jag hade rätt, men på helt fel sätt.

Rubriken: Utrikiska för lobotomi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar