tisdag 3 maj 2011

Grogga Med Gastar

Hoppsan, nu var det ett bra tag sedan jag skrev någonting, men det beror främst på att det inte händer speciellt mycket. Men det är också rätt old news.
Låt se. Bin Lade när tydligen död, och jag har sett helt vidriga filmklipp på firande amerikaner. Jag tycker verkligen inte att det är okej att fira någons död, vara helt rabiat över att någon dött. Är inte så insatt, men visst, han verkar kanske inte varit så bra för världsfreden, men att fira? Herregud. Det är lika fel vem som än gör det.
Vi håller just på med en ny låt nu som verkar bli riktigt bra, med arbetsnamnet At the End of the Day. Texten är i princip färdigskriven och handlar lite om mina tankar gällande döden, om tre jag känt som dött.
Det var nog allt för den här gången.

Rubriken: The Kristet Utseende - Grogga Med Gastar

3 kommentarer:

  1. Håller helt med dig där. Varför ställa till med stor folkfest för att någon har lyckats mörda någon? Det lär väl inte bli fred på jorden för att de tar ut en dålig människa? Det är sååå korkat!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Mår fan illa av att de firar det där. Jag mådde illa när jag fick veta att de drig dit och tyckte sig ha rätten att mörda honom också.. Jävla idioter. Bura in fanskapet? Nee, vi dödar han.

    SvaraRadera
  3. Lite typsikt USA stil måste jag nog säga. varför inte överlämna till Haag för att döma honom som med Sadam.. Nej då..
    Men va kul att ni snart är klara med nytt.. hoppas de är spelning man kan besöka snart igen då.

    SvaraRadera