tisdag 31 maj 2011

Saga Utan Lyckligt Slut

Aw, har läsarna svikit? Det gör inte så mycket. Trots titeln så är det inget deppingt inlägg, det handlar mer om nostalgi än någonting annat.

Allt började med en hemsida vid namn Haket, gick in och läste en massa dikter jag skrev 2003, det är ju fruktansvärt länge sedan! Fanns ett urval noveller och dikter som antagligen sammanfattade hur jag var då. En liten jävla skit. Än roligare, det fanns tre bilder på mig från gymnasiet. Shiiieet!

Fuck, har jag sett ut sådär? Är ju hur liten som helst. Var jag verkligen smal? Minnet tryter ibland, men det ser onekligen ut så. Det är från någon typ av foto med klassen. Johan till vänster, Erik till höger. Hittade också denna.


Liten och söt. Jävlarimig. Det ger lite motivation till att träna, av någon anledning.

Mindes också lite filmer vi hade som små liv. Prinsessan och gåfflarna, Vuk, en fortsättning på Snövit, och Draken och Toffeln. Undrar vart de tog vägen, sjukt bra filmer om jag inte minns fel.

Sist men inte minst, låten som inlägget syftar på, nostalgifaktorn är hög.

5 kommentarer:

  1. Mormor läser alltid, vet du Stefan. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Tror att de flesta av filmerna som inte du och Malin tog är slängda. VHS vet du. Inte så poppis längre.
    Hur går det med min header/banner då? Måste snart ha en så om du inte hinner göra en kan du ju kanske höra av dig och tala om att du inte hinner i så fall :P

    SvaraRadera
  3. Jag läser med. Bara därför var jag tydligen tvungen att kolla på bilder från när jag gick i gymnasiet med... gah... dig går det iaf att känna igen.. men jag känner då inte igen mig själv..

    SvaraRadera
  4. angaxe, the warrior princess2 juni 2011 kl. 01:06

    Du ser ju iaf ut som dig själv ^^ du skulle sett mig...

    SvaraRadera
  5. Så söt så söt men det är du fortfarande! =)

    SvaraRadera