onsdag 25 maj 2011

Poison Heart

Hejsan hoppsan.
Träningsvärk, jepp, you heard me. Fick äntligen med mig någon! Men det är ointressant.

Jobbade mitt första nattpasss, och det passade mig extremt bra. Det passar den dygnsrytm jag vanligtvis har om jag själv får välja. 21:00-07:00, riktigt jävla awesome. Dessutom jobbade jag med The Warrior Princess, så det kunde inte ha blivit bättre. Intressant att befinna sig på ett så stort ställe, där det alltid är så fullproppat med människor, när det är tomt och tyst. Helt klart värt det, hoppas det blir fler gånger.Imorgon jobbar jag 09:30 - 18:00, kommer bli svårt att komma upp, sov till 16:00. Hoppsan.

Vad finns det mer att skriva måntro? Har äntrat en extremt förvirrad fas.

Har sett en TV-serie och tre filmer på sistone, ovanligt. Se Coraline, se Dogma, se  Pan's Labyrinth (Faunen är så himla söt, DE NADA!). Se även Neverwhere, hallå, det är ju Neil Gaiman, kan inte bli fel dammit!

Nu lyssnar jag som så många andra på Lady Gaga - Judas. Wierd huh.

Men före det lyssnade jag på: Ramones - Poison Heart

1 kommentar:

  1. angaxe, the warrior princess2 juni 2011 kl. 01:01

    nån måste ju bli sjuk i sommar så vi kan natta igen ^^

    SvaraRadera