måndag 30 maj 2011

Enter the Ninja

Himlans, råkade tänka fel, lät bli att titta på schemat. Började tydligen 12:45, men fick för mig att det var 08:45. Silly silly me. Det kommer att resultera i Zombie på jobbet, men det är inte så ovanligt. Längtar verkligen till semestern, verkligen verkligen.

Bloggandet har avstannat lite, av olika anledningar. Vet inte vad som ska skrivas, det är inte så mycket som egentligen är intressant. Hittar lite fräsiga saker då och då, men i all ärlighet så är det inte så många som intresserar sig för samma saker som mig.

Hur många har läst serien The Walking Dead? Inte så många kanske. Har tittat lite på TV-serien, men den följer inte storyn speciellt bra.

Har ovanligt nog tittat på väldigt mycket film på senaste tiden. Återupptäckt View Askew-filmerna. Såg Chasing Amy för första gången igår, blev förvånad över hur mycket jag kunde identifiera mig med huvudpersonen, iallafall fram till slutet när han blev rätt så korkad. Rätt intressant faktiskt. Annars är ju alltid Dogma hur bra som helst, och Mallrats är sjukt bra.

Läsandet ligger lite halvt på is, har haft för mycket att fundera på. Träningen har satts igång igen, men det är en otroligt lång väg att gå. Hur behåller man motivationen? Bra fråga.

Musiklyssnandet har inte avstannat däremot, men det var längesedan jag hittade ett nytt band. Någon som har något roligt tips måntro? Lyssnade på Lok förut, det var inte igår, och nu blir det nostalgi från högstadiet med Radioktiva Räker. Schizo-musiksmak, hell yeah dude.

Blä, endast en timme kvar tills jag börjar jobba. Blä. Undrar vilka det jobbas kväll med.


Deviate from the form of nothing, deviate from the norm to something

Rubriken: Die Antwoord - Enter the Ninja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar