måndag 18 april 2011

He Carves His Stone

Grattis till lillasyster som fått för sig att fylla år!
   Inte mycket har hänt sedan sist. Min högra fot trilskas lite, det är inte så smart att promenera flera mil när man inte promenerat på hela vintern. Men det är ju så fint ute, vad ska man göra? Spenderade lördagen hos jobbarkompis, hör och häpna, vi LAN:ade. Spelade LoL och fick stryk om och om igen. Men det var ganska trevligt. Fikade på förmiddagen med det gifta paret och son, det var längesedan. Pratade lite löst om att försöka göra lite musik tillsammans alla tre nu i sommar, det tror jag skulle vara trevligt. Kanske gå dit med den akustiska och sjunga lite hit och dit. Det får styras upp! Fick också låna matteböcker, stort tack!
   Sommaren blir nog fin. Måste ordna biljett till Ke$ha på PIP. Den enda anledningen för mig att gå på PIP är just Ke$ha. Med lite tur så får jag med mig en till dit.
   Imorgon så kommer de hit och installerar en konverter, vilket innebär att jag inom två veckor har fast internet igen, woho! Min mobiltelefon med datapaket har dock fungerat förvånansvärt bra, det går till och med att spela LoL på det. Jisses Amalia.
   Avslutar med en skärmdump från dagens lyckade game. Jag är Turtlefence.


Rubriken: Savatage - He Carves His Stone

2 kommentarer:

  1. Aha,nu hittade jag bloggen din, hoppas allt är bra i slutet/början av rundan!

    SvaraRadera