söndag 8 maj 2011

Burn

Nu har jag fått svar från studion i Göteborg, angående tatueringen jag vill ha på mitt vänstra ben. Svaret var positivt, och utgår självklart från att hon sätter sin egen spinn på det. Rätt så fräsigt faktiskt. Det får bli pengasparande och planerande nu, för jag vill verkligen ha det här.

Måste ta fram gamla datorn och försöka få lite fason på den, för att kunna spela in lite i replokalen. Den nya låten känns ganska bra, och det blir lättare om man har en inspelning som referens. Vad bjuder denna söndag på? Repa, och kanske promenera.

Kan ju glädja mormor och morfar med att jag smakade lite på min Cognac igår, tog två glas och åt lite mörk choklad, och den var riktigt god.

Rubriken: Jag Panzer - Burn

1 kommentar:

  1. Hej Stefan, kul att du tyckte om konjaken. Vi är i Spanien nu och gottar oss. Ha det bra! Kram/mormor/morfar

    SvaraRadera