söndag 6 maj 2012

Seventh Sign

Hemresan är snart till ända. Sitter på tåget och har cirka 1:30 kvar av resanper tåg, och sedan cirka en halvtimme innan jag anländer hemma med buss. Har roat mig genom att studera folk på centralstationen. Lyckades bland annat bli bländad av ett par riktigt orangea (?) skor som skuttade förbi. Vilken typ av varelse som bar dem är oklart, skorna stal all uppmärksamhet. Folk möttes och blev glada över att mötas. Folk skildes åt och blev ledsna av att skiljas åt. Mycket intressant. Mitt i allt detta satt då jag och studerade. Voice over på värmländska inombords. Undertexter på svenska. Det hade nog blivit en väldigt bra film tror jag. Det verkar som om några av de resande är lite väl lyckliga. Kanske höga, kanske fulla. Jag vet inte, de låter väldigt mycket iallafall.

Rubriken: Kee Marcello - Seventh Sign

1 kommentar:

  1. Älskar att studera folk! Kan sitta en hel dag och bara titta :) Verkar som du haft en bra vecka i norr!

    SvaraRadera