torsdag 10 maj 2012

Horizons

Skojigt att jag fått tre kommentater på sistone. Det rorar mig oerhört. Så. jag har nu fått reda på vad jag fick på högskoleprovet, hela 1,1. Det är matematiken som strular och ställer till det. 2,0 är full pott, poängen "normeras". Om jag läste saken rätt så fick jag 0,3 på matematiken, och 1.9 på den verbala delen. Det märks väldigt väl vad jag kan och inte kan. Men, jag är ju en jävel på att skriva och prata, det är allmänt känt. Om inte i kvalitet så i volym.

Det kliar i fingrarna efter semester igen. Att ha ledigt en vecka var fräsigt, att vara en bit hemifrån var rätt så fränt. Jag vill resa.

Nästa tatueringstid närmar sig med stormsteg. 28 juni är det dags, och just nu så lutar det åt en bläckfisk på vänster underarm som slingrar sig runt handleden. Gärna rosa/lila. Kanske lite symboler runt, jag vet inte. Ska gå till studion och prata lite med tatueraren. Planerna ändras hela tiden i mitt förvirrade hufvud.

Vad vill man egentligen läsa om? Vad är intressant? Vad får folk att återkomma? I have no fucking idea. Ge mig ett ämne så lovar jag att köra freestyle on it's ass.

Rubriken: Puscifer - Horizons

2 kommentarer:

  1. Vad som händer i livet är skoj även om det bara handlar om att man köpt en ny tandkräm typ. Eller att skriva om ett specifikt ämne som man brinner för. Bilder är skoj också! Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Vad som händer i ditt liv både stort och smått. Och jag vill gärna läsa om vad du tyckte om Luleå, var du och tittade på Atle? Kram/Mormor

    SvaraRadera