söndag 26 juni 2011

What Tomorrow Knows

Hej, min trogna och tappra skara anhängare. Jag ser er som min armé, som mina shoggoter.
Så. Operation städning har påbörjats. Sakta men säkert ska lägenheten förvandlas från min grotta, mitt ide, till en beboeligt plats. Varför hör jag ropen skalla? Det vet inte ni. Tittar just nu på två torn byggda av kapsyler. Rätt så fräsigt faktiskt. Har gula post it-lappar lite här och där. Det står saker som ska köpas. Såsom schampo och balsam. En viss sorts bröd. Lysrör. En viss sorts blomma.

Fick lite cravings igår. Cravings efter Nevermore. Lyssnar igenom deras liveplatta the year of the voyager, riktigt bra. Tips tips tips!

Det var ju nyligen midsommar. Var där, åt god mat, pratade med släkt. Vill inte sova i barndomsbyn, så fick skjuts in till tätorten för att åka buss. Icke! Hade sett fel på datum. Big Doh! Så fick glatt promenera tillbaka. Tog dock en del fina kort på promenaden.













Fint va? Visste att ni skulle tycka det. Det ordnade sig. Snälla mormor lyckades ringa en släkting som skjutsade hem mig. Dricksade lite extra för det, skönt att sova hemma. Ska nog snart skutta iväg till Maxi och shoppa lite nödvändigheter. Tjo tjo tjo.

Rubriken: Nevermore - What Tomorrow Knows

2 kommentarer:

  1. Fina bilder du tog Stefan och det funkade bra med snälla mormors skjuts, eller hur? Kram från Snälla Mormor

    SvaraRadera
  2. warrior princess28 juni 2011 kl. 18:02

    Jag är ju tönt och jobbar natt, annars hade jag hämtat dig ;D

    SvaraRadera