fredag 17 juni 2011

The Rage To Overcome

Säger bara blääääää. Är lite smått irriterad på den som gör våra scheman. Ska jobba natt veckan efter midsommar. Går på måndag kväll vid 20:00 och går av torsdag morgon vid 07:00, ledig fredag, jobbar sedan helg 06:00 - 14:30. Inte nog med det. Kommer sedan jobba 12:30-21:00 veckan efter. Skönt, jävligt skönt. Kommer att behöva försöka ställa om mitt dygn totalt på en dag. Sen ställa om från morgon till kväll. Hell no, fuck no, det kommer inte att gå. Dessutom är kvällsveckan PiP-veckan. Har dock redan pratat med kollega som säger sig kunna ta min onsdag. Det är ju Ke$ha då! Blääääää.

So, whats new? Har återupptagit mitt serieläsande. Finns dock inte mycket intressant att säga om det. Fortsätter mitt tänkande, och blir mer och mer nervös inför PiP-veckan. Will not say why. Jordgubbar äts det väldigt mycket utav. Serranoskinka is the shit. Rostat bröd med majonäs och lax är jävligt gott på kvällen. Mina fötter är härdade. Lägenheten är stökig men inte så farligt ostädad. Min nya telefon är fräsig. Enhörningar är fina. Enhörningssjälen ännu mer så. Sömn är bra, men att sova är tråkigt.

Rubriken: Machine Head - The Rage To Overcome

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar