tisdag 14 juni 2011

If you're not committing sin, you're not having fun

Det ligger någonting i det. Exakt varför är det så mycket roligt som anses vara synd?

Helgen bjöd på många intressanta stunder må jag säga. Den bjöd på intriger, den bjöd på dans, och den bjöd på en del fina ord. Vi gick iväg för att se filmen Priest, vilket urartade med att det nästan blev slagsmål på biograden (inte med mig såklart, jag är allt för trevlig och fräsig för att någon ska vilja slå mig), och att en hel del elaka ord sades mellan två individer efteråt. Rätt skoj. Så, vad gjorde vi? Det enda rätta, smet! Det bar iväg till The Warrior Princess där det intogs alkohol. Såhär kan det se ut då:
Ett stycke lyckligt dansande Warrior Princess, och ett stycke Katten. Därefter smet vi till krog där det var 8bits-musik, och det kan man också dansa till! Så det var vi gjorde. Han också lura in exförlovades bekanta att jag och Peter var ett par. En produktiv kväll med andra ord.

Igår beställdes och betalades biljett till Putte i Parken, onsdagen, det är då Ke$ha som hägrar. Har lyssnat på Take It Off nästan konstant nu ett tag, jävligt bra låt om svärord ska användas. Har även skaffat mig en ny telefon sedan min Wildfire gick i vattengrav, så har numera en HTC Incredible S. Finns däremot inga nummer på den.

Det är väl vad som hänt i mitt otroligt händelserika liv. För att få en blogg intressant är det nog bra med en inriktning, men det är ju bara allmänt jobbigt. Jag menar, det roligaste vore en modeblogg, men dagens outfit är nästan alltid likadant.

Det regnar ute nu, väldigt mysigt, mindre skoj när jag ska till jobbet. Har förlagt mitt otroligt vackra rosa paraply någonstans. Attans himlans.

Rubriken: Citat från filmen Priest.

1 kommentar:

  1. The Warrior Princess16 juni 2011 kl. 17:54

    Hehehe spännande kväll det där! Tackar folk för kvarglömd alkohol helgen innan ;D

    SvaraRadera