torsdag 6 oktober 2011

Feels Like Love

Det har ännu en gång blivit dåligt med bloggande, men har haft lite att göra (plus den allestädes närvarande tröttheten). Har varit smått aktiv på lite forum och städat. Yeah, that's right, städat. Får storfrämmande på lördag av Älva Änglaöga (bra kodnamn?). Har diskat som en tok, rensat och grejat. Finns dock saker kvar att göra. Köpa router. Rensa en garderob. Förhoppningsvis få hjälp av far att laga sängstomme och madrass. Ja jisses. Mycket att göra.

Hoppas att ni har koll på nobelpristagarna? Mer om det någon annan dag.

Ska lägga upp lite meningslösa bilder som tagits också. Bara för att.
 

Hur cool är inte Arne Igelkott som jag såg under en promenad? Han sprang snabbt in i buskarna.

 Ke$ha! Från första gången Älva Änglaöga hälsade på. Jävligt bra show.
 Så kan det se ut om folk får tag på ens grejer.

 En katt på maskerad.

Såhär kan det se ut från min balkong (som syster yster städade så fint)

 Ännu ett mäktigt djur, en katt som antagligen ansåg sig vara konungen af the sten.
 Man kan göra glutenfria pannkakor i olika färger. It's true.
 Zombieänder! Vi matade dem med kyckling. De älskade det.
 Har hört det ryktas att någon gillar risifrutti. Så jag köpte några.

 Har hört det ryktas att någon gillar mangoraja. Så jag köpte lite.


Nu måste jag tamefan sova, blir mer städning imorgon.


Rubriken: Danger Danger - Feels Like Love

2 kommentarer: