lördag 24 september 2011

Come to the Feast

Har lyssnat på lite gamla klassiker nu de senaste dagarna, tänka sig vad mycket bra musik det finns. Hittade några låtar som storasyster varit med och gjort. Vem minns inte klassikerna Why D'ya Waste Your Time, eller Save Yourself? Måste säga att just Save Yourself är riktigt bra. Skulle vara kul att höra en bra inspelning av den låten. I Know That You Know är inte så himla tokig den heller. Förutom att sången är mesig, muhahaha.

Ikväll bär det av till Katten för att inta lite alkohol med Warrior Princess och tidigare nämnda Katt. Få se om någonting roligt händer som kan rapporteras.

För övrigt så är det alltid roligt med kommentarer, så här kommer ett shout out till min fräsiga morfar, och min fräsiga mormor. Ni är awesome! Kan också säga att diverse valpbilder från Ingela's Saints alltid går hem.

Rubriken: Jaded Heart - Come to the Feast

2 kommentarer:

  1. Jag vill också höra Save Yourself på bra inspelning. Undrar om jag ska tvinga någon som sjunger på riktigt att sjunga in den :P Det vore coolt! Och eftersom jag skriver mespop är det väl inte så konstigt att sången är mesig på I Know That You Know... :P Anton hälsar!

    SvaraRadera
  2. Du är awesome själv, Stefan! Kram/Mormor/Morfar

    SvaraRadera