onsdag 13 juli 2011

Om Du Möter Varg

Dagens tips för er spotify-älskare. Detektivbyrån - Om Du Möter Varg.

Onsdagen är alltså här för min semestervecka. Den är ungefär som jag trodde. Tar det lugnt, sover en hel massa, och går knappt utanför dörren. Dricker kall folköl på kvällen och bara mår gott (för er oroliga släktingar som läser kan jag ju säga att det aldrig ens går till stadiet salongsberusning). Jag får se det här som träning för min "stora" semester sen. Fyra veckor! Woo-fucking-hoo! Har haft på en massa film i bakgrunden också, låt se, vem är det som fått mig att kolla på film igen? Den som gissar rätt får tio poäng.

Det ryktas att det blir maskerad på lördag. Ska jag gå eller inte? Har några idéer på hur det går att klä ut sig med minimal ansträngning. Skulle ju kunna bära kniv och säga att jag är en helfinsk Stefan, men nja, kanske inte så bra. Eller klä ut sig till vänsterhänt? Eller kanske låtsas vara en elektron och försöka tunnla igenom folk? Titta inte på mig! Du kollapsar min vågfunktion! Aaaaargh!

Rubriken: Detektivbyrån - Om Du Möter Varg

3 kommentarer:

  1. haha.. bra att du hare gött-- så chefens förslag dög inte.. :) lätt e väll att ta dina svarta kläder tejpa fast en vit fyrkant på kragen, ta det stora korset, ta på en hatt och sprit.. då blir det nattvarden alla stefan :P
    annars går väll tåga alltid hem som lätt :) haha
    Har annars en turkos studentoverall som du kan grisa runt i :)

    SvaraRadera
  2. Låt kreativiteten flöda :P

    SvaraRadera
  3. Warrior Princess14 juli 2011 kl. 19:01

    Jag tycker du ska vara lieman!

    SvaraRadera