söndag 10 april 2011

Don' Care 'Bout Nothin'

Rubrikerna har i regel ingenting med min sinnesstämning att göra, de speglar främst vilken låt jag lyssnar på när inlägget skrivs. Bara så att min trogna läsarskara vet.
   Ännu en vecka till ända, ännu en vecka ska påbörjas. Torsdagen spenderades i Storfors på begravning. Som ganska arg ateistisk skeptiker så blir jag illa berörd utav det kristna och andliga pratet, men minnesstunden var trevlig, med några skratt och en del reflektion.
   Igår var jag också iväg till Angaxe, med The Lube och en Hästi-tjej. Helt okej, men jag smet innan krogen. Fick berättat för mig att "sitta som ett smäck" har någonting med en mössa att göra, en mössa som sitter bra. Vi myntade då uttrycket Ass-Hat, och raggningsrepliken "I've got an Ass-Hat, and I need head". Lite småskojigt sådär. Det avnjöts lite Epic Rap Battles of History, liter Llamas With Hats, och Salad Fingers. Några trevliga timmar. Däremot så var höjdpunkten några söta SMS.

   Har också köpt ett nytt spel till min lilla PC, Star Wars Battlefront II. Nu är jag inget större fan av Star Wars, men det är lite skojigt. Battlefield fast Star Wars liksom.

   Världens vårkänslor virvlar runt. Idag är det fint väder, och kan nästan inte vänta tills man kan sparka av sig skorna och vandrar runt.
    Vilka är ni som läser här egentligen? Skriv en kommentar, jag är nyfiken.

Rubriken: Shotgun Messiah - Don' Care 'Bout Nothin'

2 kommentarer:

  1. Hej Stefan, det vet du väl att mormor läser. Kram

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva men jag läser :)

    SvaraRadera