måndag 6 februari 2012

Hungry Eyes

Nu har det varit dött här igen. Lustigt, nästan varje inlägg börjar så. Men, så är det när man är ruskigt upttagen.

Liten uppdate då:
- Jag har anmält mig till högskoleprovet. Betalt och klart. 31 mars så smäller det.
- Har mailat två olika studevägledare med frågor angående mina gamla betyg, om de gäller, vad som gäller för att söka in på olika utbildningar etc.
- Har ännu en gång börjat planera körkort. Beställt lite blanketter och tjoffs. Har inte råd med avgifterna just nu, så det får bli när lönen kommit.

Så, vad innebär detta? Det innebär att jag vill plugga. Det innebär att jag är lite trött på jobbet. Det innebär att jag vill flytta till en annan ort.

That is all.

Rubriken: Eric Carmen - Hungry Eyes

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ta körkort... Och om jag visste nåt bra att plugga till skulle jag det också men det känns lite hopplöst att hitta rätt väg just nu.

    SvaraRadera
  2. Lycka till, Stefan! Kram/Mormor

    SvaraRadera
  3. Att plugga gör du HELT rätt i din gamle gnu!

    SvaraRadera